fredag, december 02, 2005

Nye tider

Dieter Bohlen-planen har jeg droppet (hvis I vil se lookalikes check billeder af hhv. Stefan Effenberg, Oliver Kahn og Anders Frisk). Til gengæld har jeg linket til flere vigtige steder på nettet: Jakob Horn Jensens interessante side om det nys overståede Borgerrepæsentationsvalg i København, Henrik Smidts side om Housemusik, Andreas Lloyds side om alt muligt snodigt, CMFD's hjemmeside, og endelig en artikel om min allerkæreste Kristina, som blev bragt i Berlingske Tidende.

Med andre ord er jeg nu også sprunget på dette narcissistiske vanvidsridt, hvor folk der intet har på hjerte alligevel plager livet af andre med sine almindeligheder og intetsigende dagligdagsliv. I vil her snarest kunne læse om mine absolut allerbedste oplevelser med Kandis, og efterfølgende en rapport fra næste februars tur til Liseberg Forlystelsespark i Göteborg (hvor jeg selvsagt vil indscanne min adgangsbillet, så I kan se at det hele ikke er narreværk og spil for galleriet). Så Welcome to the Fucking Rundhøj mine damer og herrer!